Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Bydliště:Hodonín

Letiště:Hodonín

Ukázat přátelům na Facebooku

Supermarine Spitfire Mk. Vb

Parametry

Výrobce: Savex & Já
Kategorie: Polomaketa
Materiál: Celokompozit
Rozpětí: 1470 mm
Délka: 1270 mm
Váha: 3300 g
Vrtule: APC 13x4
Motor: Roton 900
Elektronika: Regulátor Jeti SPIN 55
Serva: Hitec HS 225
Baterie: Turnigy Nanotech 6s1p 3300

Hodnocení

9.1
z 10 | 40 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Pilot S/Ldr František Peřina, 312. čs. stíhací peruť RAF

Komentáře

17.2.2015 23:53 -------------
ok děkuji za info
17.2.2015 14:12 -------------
obtiskový papír od AeroTeamu, vlastní tvorba :-)
http://www.aeroteam.cz/cz/7-eshop/1-obtisky/12-papir-pro-laserove-tiskarny.html
17.2.2015 13:00 -------------
dobry den chlel bych se zeptaz kde jste si nechal delat popisky na spita
dekuji docekal

19.4.2011 22:28 -------------
Bohužel motor, regulátor a akku jsou doma, akku létám ještě ve velbloudovi a motor a regl je z prvního spita, ten létal na 16čl. MiMH z vrt. 13x6 tam to bylo OK
19.4.2011 22:26 -------------
Musím Ti dát rychle bůra, než se tu objeví zase ten umělec co dává 1 :o). Vypadá moc dobře tak ať taky tak lítá!
19.4.2011 22:19 -------------
Vrtule 13x4" nebo 13x6" a statický tah na 3.7kg ??? Připadá mi to na Spitfira moc malé stoupání. No bláhově jsem si myslel, že by na tenhle motor (Roton 900/16) a 6xLiPol byla vhodnější 12x8" tzv.: "do rychla" no a nechat motor za letu pořádně roztočit (a na zemi změřit otáčkoměrem) a Spitfira tlačit do rychlosti. No a na 13x4-6" mi Spin 55A připadá slabý. Na Spin 55 raději motor s nižším kV a accu 8xLiPol (2x4článek) a odběr udržet pod 55A . No to je jenom moje teoretická úvaha :-)
19.4.2011 22:08 -------------
ještě tabulka z měřením http://www.modelar.org/soubory/data900w.pdf
19.4.2011 22:07 -------------
Měl jsem APC 13x6 - odběr cca 60 - 80A, (dle SPINu) 10300ot. tah 3,7kg regl vypínal na přehřátí, dle výrobce motoru a testů je z vrtulí 13x4 proud při 21,6V 36,6A, 11000ot. tah 3,3kg Ještě budu zkoušet 12x6 (zatím se snažím rešit chlazení a nedělat velké díry do trupu)
19.4.2011 22:02 -------------
Měl jsem APC 13x6 - odběr cca 60 - 80A, (dle SPINu) 10300ot. tah 3,7kg regl vypínal na přehřátí, dle výrobce motoru a testů je z vrtulí 13x4 proud při 21,6V 36,6A, 11000ot. tah 3,3kg Ještě budu zkoušet 12x6 (zatím se snažím rešit chlazení a nedělat velké díry do trupu)
19.4.2011 21:50 -------------
Lopezi, jakou tam máš vrtuli, APC 13x4" ? Není to malé stoupání nebo je to překlep ? Serva napájíš z BECu (SPIN55) ? Nebo tam máš Rx-accu ? Have a nice flight :-)
19.4.2011 18:29 -------------
nemůžu nic říct než nádhera a dávám za 5
19.4.2011 13:26 -------------
Je to můj druhý spit od Savexu, tento ještě neletěl, (první lítal suprově, teď visí v práci nad stolem:-), ) je tam pneumatický zatahovák Eurokit. http://www.modelar.org/?cube=galerie&c=4
19.4.2011 12:55 -------------
...hodně dlouho jsem o téhle maketě Spita přemýšlel...nakonec k tomu nedošlo, jak to lítá? Máš tam zavíráky?..hodnotím 5, jiná známka snad ani není možná, je to krasavec...
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2025 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek