Piper
Parametry
Výrobce: cmpro
Rozpětí: 2350 mm
Vrtule: APC 16X10
Motor: Turnigy5065
Elektronika: ASSAN aTURNIGY
Serva: HS-422
Baterie: Turnigy nano 4000mAh 6S
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Konfigurace pohonu dává velký přebytek výkonu , což je hodně příjemné. Chování éra ve vzduchu je prostě na jedničku , minimálka je fakt skoro krokem , hodně mě překvapil kluz v bezmotorovém letu - na přistání jsem většinou dlouhý :-) , na zemi (asfaltu) tohle éro už tak hodný není - pořád je třeba být ve střehu a řídit směrovkou ,obvzlášt pokud fouká šikmo nebo boční vítr. Jinak myslím že je to hodně povedený letadlo. Pro mírně pokročilého pilota žádný problém. Jěště malé doporučení - pro jistotu - převařit všechny spoje na podvozku a hlavně vyměnit gumové oka za nějaký jiný svazek gumy , to co je ve stavebnici je fakt na prd, při zátěži to praskne. VIDEO : zde http://vimeo.com/23741591
Komentáře
Nechtěl jsem aby mi to rozbil hned při záletu :-) Ale teď už sedí v kabině s baťohem na zádech :-) fotky dodám později.
Á kde máš pilota v kombinéze chlape??? Vypadá sqěle ...
Ktorý to je motor? A, B, C, D alebo zo série SK 380/270 KV? Vďaka.
Zatím dávám 7-8 minut , z toho motorový čas (více než 5% plynu) 6 minut . Ihned po přistání měřeno napětí na článcích - 3,8 V , dobíjeno kolem 2000mAh , takže 10minut rozumného létání dá bezpečně. Vydojit ji do vypnutí reglu zkusím až za bezvětří, abych měl možnost bezpečně sednout.
jaké jsou letové časy s uvedenou baterií?