Jas- 39 Gripen
Parametry
Výrobce: vlastní
Vrtule: gws 8x6
Motor: bm3130
Elektronika: ray- 25A
Serva: eco-8 2x
Baterie: ray gold 1800mah 11,1v
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Model jsem postavil podle plánku z parkjets .com protže jsem chtěl vyzkoušet jak se létá s deltakřídlem řízeným elevony, prvního Gripena jsem ihned rozbil vůbec to nechtělo létat druhého jsem poupravil podle svého,udělal jsem křídlo ze dvou vrstev zalepil balsový nosník 10x10 a křídlo zabrousil do profilu,náběžnou hranu odřízl a zalepil balsovou 10x6,vykašlal jsem se na ovládané kachní plochy a zalepil je na pevno.Druhý Gripen již létá ale nenadchl mne,jediné co je pozoruhodné je obratnost rychlost a obrovská stoupavost téměř chodí svíčkou při plně nabitých aku,měl jsem postavenou F-14 Tomcat taktéž podle parkjets.com ta mě nadchla více ale rozbil jsem ji když mě za letu zradil vypínač regulátoru Ray- 25A takže jsem je pro jistotu na všech regulátorech odstranil a vývody zaletoval.Kamufláž jsem zvolil vlastní ve službě taktického letectva AČR.
Komentáře
Jo,jsem totiž strašně tvrdohlavej a když mi něco nejde tak se v tom vrtám tak dlouho dokud to nezačne fungovat,celej problém byl v odfláknuté směrovce a nastavení elevonů, které je třeba mít u deltakřídla mírně vytrimované nahoru což jsem se dočetl později v rc revue.Myslím že není žádné umění koupit stavebnici v obchodě která je už značně předpracovaná za dva večery ji slepit dohromady a pak se s ní prsit na rc albumu,postavit něco vlastníma rukama,tak aby to chodilo tomu říkám modelařina a jestli to nemá maketové prvky?myslím že ve 20m nad zemí při té rychlosti jakou to letí je to v celku šumák.
Líbí se mi že jsi se po rozbití prvního Gripena nenechal odradit a pustil jsi se znovu do stejného modelu :)