Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1977

Bydliště:BRNOOO

Letiště:Medlánky

Web:www.nugget.cz

ICQ:153-587-36

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

SU 29, 140e

Parametry

Výrobce: Sebart
Kategorie: 3D akrobat
Materiál: Balza + potah
Rozpětí: 1940 mm
Délka: 1920 mm
Váha: 4900 g
Plocha křídla: 82 dm2
Vrtule: 22x10 E, PT model (uhlík)
Motor: AXI 5325/16
Elektronika: Spin99, Max Bec (Jeti) + R6008 HS (FASST)
Serva: Savox; 1 x SC-1256TG; 4 x SC-1258TG
Baterie: Zippy FM 6s 5000mAh, Turnigy 2s 1600mAh

Hodnocení

8.28
z 10 | 18 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Moje první velký a pořádný éro. Líta neskutečně dobře a moje palce mají pořád dost daleko navést ho do všeho co umí. S malejma výchylkama je přesnej jak F3A, s velkejma se dá blbnout skoro na místě. Jediný "neduh" je uveden i v návodu - při nožáku táhne za podvozkem. Zkoušel sem kompenzovat mixem s výškovkou, ale vzhledem k tomu, že nožáky lítam do kruhu nebo v různé rychlosti, mix nepoužívám a směr kompenzuju pákama. Na doporučení firmy AXI jsem ho osadil setupem na 6s, namísto výrobcem doporučeného 10s. Těžiště vyšlo při úplným posunutí 2s palubní baterky (až do haubny) celkem slušně. Dovažoval jsem asi 20 g na čumák. Výkon je dostatečný, jen letový čas je kvůli 6s lipo jen asi 5 minut 20s. Serva jsem zvolil digitální Savox s TG převody - z důvodu úspory ceny i hmotnosti (katalogově) v porovnáni s Hitec. Zatím 100% spokojenost, rychlost je brutálni, přesnost taky - jen celkem dost nahlas zpívají. Při jednom né až tak tvrdým přistání napraskla přepážka na které je podvozek - na letišti jsem se dozvěděl že se to u SU stává celkem běžně. Příště bych ho podélně (uprostřed) zpevnil překližkovým žebrem hned na novým éru. Po opravě a zpevnění je Su zas OK. Má za sebou asi 70 startů. Jendo nouzový přistání (bez varování odešel po visu článek v baterce).

Komentáře

S tými cenami to poznám :)))

Baterky z HC môžu byť dobré, ale pri tomto 6S setupe to dostáva riadne zabrať,preto mám 2x Hyperion 4200mAh 3G.
U menších modelov boli tie lipolky OK ( 3S 1100mAh atď)
20.6.2011 14:21 Kosak
Hehe ..to jo...jen ženě říkám pořizovací ceny s koeficientem "skutečná cena * 0,3= orientační cena pro manželku" a stejně se hrozně diví co je na tom tak drahýho:-))). Čínský serva tak maximálně HXT 900 do houby...I když s baterkama z Hobbikingu mám jen dobrý zkušenosti...s malejma réglama a motorama taky...
20.6.2011 14:07 srajni
To je jasné, ale ak to osadíš poriadne , tak ako máš teraz toto sučko , uznáš že všetko chodí super a určite máš z toho lepší pocit ako z čínskych serv a čínskych motorov a reglov :)
20.6.2011 14:00 Kosak
Dík za reply. Toho novýho Yaka od Krilla mají nově u nás na letišti v Medlánkách 2 kluci na MVVS...ale ještě sem na ně neměl štěstí. Taky sem zvědavej...je to pěkný éro..ale zas do takovýho éra už nedáš nic čínskýho...takže se to vyšplhá na balík....jen ta pořizovačka draku samotnýho o cca 8 tisíc víc...atd atd...
20.6.2011 13:51 srajni
Práveže mne pri uhlikovom podvokzu neprerazili kryty kolies krídla. To je tou výhodou.
Ono sa to praskne a model si sadne napríklad na jednu podvozkovú nohu a koniec jedneho krídla.
Aj môj stál dosť, mal som tuším od p.Mach-a podvozok. a bol super.
Teraz mám uhlikový na Thunderovi. Je ako z gumy ,ale tlmí všetky nerovnosti a je to bomba.
Držím palce u 2,2 Sučka s benzínom.
Prípadne ak chceš ,skús u Krilla pozrieť 2,2 Yak 55, ešte neviem aká je reálna letová hmotnosť a skúsenosti,ale vyzerá super.
20.6.2011 12:29 Kosak
2 Srajni: No asi jo...příště bych to tak už tak řešil...Ale asi půjdu do většího (v úvahu je i to samý éro ale v 2,2) na benzín.. ale to až příští rok nejdřív. Podvozek hliník...těžkej....uhlík je OK...akorát zas když prasne a projedou Ti bačkory křídlem tak si taky nepomůžeš...Já našel na SU uhlík podvozek nejlevněji za 1.600 a to se mě do toho nechtělo dávat. Vylomený lože podvozku byla srce drbačka..ale oprava v podstatě zadara z domácích odřezků.
20.6.2011 12:20 srajni
Vyladiť lanká na SOP a VOP mne osobne trvalo krátko u Thundera, takže ver že to funguje a dá sa to krásne vyladiŤ na milimeter presne a nieje to také náročné.tiež som mal z toho na začiatku mierne obavy,ale bolo to úplne v pohode.
Inač podvozok je hliník?
U môjho Yaka bol hliníkový a ten bol hrozne tuhý a nepružil, tak som tam hodil uhlíkový a super.
Ten pri nejakom páde skôr praskne ako ti vylomí lóže na podvozok.
20.6.2011 09:38 Kosak
2 Peppy: Jj....VOP servo vepředujsem viděl na Bruckmannovejch stránkách..ale upřímně sem se mě nechtělo tam vymejšlet ještě jeden domek na servo a pak těch lanek je tam taky dost a na vyladění to asi nebude taková sranda...Holt sem byl línej...spíš sem se bál, že to výjde hodně těžký na prdel....ale ve finále to spravila jedna větší matka na stažení vrtule...
19.6.2011 20:28 Peppy
Prave koli takymto "tlaceniciam" som dal VOP servo do kabiny... tych 120g v chvoste pravi dost.... ak by si mal problem s taziskom, skus to tiez tak dat... na nete je dost dakychto suciek s jednym VOP servom
17.6.2011 21:58 Kosak
Srajni: Dik za upozornění...občas když to tůruju se mi zdá že motor krátkodobě oslabne...Spin sem měl původně měl na Manual setting..(acceleration 0,8 s -jinak doporučený nastavení.)..teď sem dal nasprosto na Acro 2 outrunner..a připadne mě to lepší. S réglem popřemejšlím...ten Castle neni až tak cenově vyhrocenej. Max bec v pohodě...občas se mě zdá že to je až moc lehký to éro(na některý obraty jak kdyby chyběla setrvačnost)..takže těch 70 gramů neřeším. Čau.
17.6.2011 19:07 srajni
Vidím Že SETUP máme až na lipolk rovnaký. Bacha na SPIN99 !! Ak budeš mať možnosť, vymeň ho za Caste Creations 100 ICE!
Spin má problém zvládaŤ krátkodobé prúdové špičky a nielen mne s týmto setupom zhorel. NA zemi !
Plus ak budeš chcieť ušetriť hmotnosť, vyhoď MAXbec a 2S lipol turnigy, a hoď SAvoxy napriamo na 2S LiFe - mám odskúšané.
17.6.2011 09:33 bflame
A dalsia parádička
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek