Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1964

Modelář od:2000

Bydliště:Jičínsko

Letiště:Polní práškařská plocha

Web:www.lastnem.estranky.cz

ICQ:427370806

A trošku taky před rokem 2000 ;o)

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Easy Star

Parametry

Výrobce: Multiplex
Kategorie: Cvičný model
Materiál: EPP, EPS, Depron
Vrtule: obr. GWS, nyní Aeronaut 9x4 ubroušená
Motor: CF 2812
Elektronika: reg. Pulso DL 33A
Serva: 2x HS 81 kormidla, 2x HS 55 křidélka
Baterie: Li-Pol 2 nebo 3S do 1000 mAh

Hodnocení

7
z 10 | 2 hlasy – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

ES je přesně to, co jsem potřeboval. Éro na naučení udržet se ve vzduchu.
S výbavou, kterou jsem mu poskytl je na tom výborně výkonově. Stoupání stálé může být větší než 45st.
Zalétat se dají figury co ani neznám :o)) a již několikrát jsem prověřil pevnost materiálu a to jak přetížením ve vzduchu, tak při pádech.
Kromě výbavy jsou dodělány křidélka, otvory pro nasávání a odvod chladícího vzduchu. Ty jsem dělal proto, že mi jednou ve vzduchu zkolabovalo ovládání (model kupodivu přistál jak do peřin) a régo bylo dost teplé. Příčin mohlo být víc, ale co jsem začal chladit, už se to nestalo.
Letové časy jsou odvislé od termických podmínek. Motorový let s pokusy o akrobacii činí cca 10 minut, nebo vydá na 5-8 stoupání h hranici viditelnosti. Lze létat i na dvoučlánek, ale výkon je podstatně nižší. Původně jsem použil vrtuli GWS, ale ta byla příliš měkká a při plném plynu rezonovala.
Na této adrese je možno shlédnout letové video >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=LeYcOuosBoY

Komentáře

No, není to tak zlý, s tím "tryskáčem". Dá se tak solidně nastoupat v krátké době a pak směle využít termiky. Loni napodzim jsem si dokonce střihnul let v letce tří dravců (živých ptáků). Spolu s Easynou udělali nádhernou formaci. Sledoval jsem to už s pomocí dalekohledu a ten, potvora tak zkresluje vzdálenost, že když jsem ho odložil, byl jsem v p..ytli. Model jsem ztratil, termika jak říká kolega modelář (prodejce) z Jičína, že "lítá i papír od sekaný" a co s tím....? Zkusil jsem to vývrtkou (na kniplech) a pořád jsem ho neviděl, nechtěl jsem s tím praštit a povolil vývrtku, zapnul motor a zkusil se orientovat sluchem. Pěkně po slepecku. Zachytil jsem zvuk a pak už pomohly i mé brýlemi posílené oči. Povedlo se přistát bez ztráty hvězdičky ale byly to nervy. Už k lítání dalekohled neberu :)
7.2.2009 21:09 Pavel_K1
A je ti jasný, že jsi z tohoto hodného, cvičného modelu udělal pěknej tryskáč :o))) - alespoň soudě podle toho videa! Dávám 5 za tuning!
7.2.2009 21:01 Pavel_K1
A je ti jasný, že jsi z tohoto hodného, cvičného modelu udělal pěknej tryskáč :o))) - alespoň soudě podle toho videa! Dávám 5 za tuning!
28.1.2008 18:01 Deva
OK. moc dik..... rozmyslim si co s tym spravim.....
28.1.2008 17:24 cesilko
Ahoj DEVA, začnu odzadu. Směrovka je originál a ačkoli je na netu popsáno několik úprav, nechal jsem ji jak byla. Křídla mám prozatím vyřešena instalací suchého zipu na styčných plochách obou polovin. Také vyčteno z netu. Původně jsem uvažoval o tom, že provrtám spojovací trubku a pojistím to v křídle šroubkem, zatím to drží na sucháčích. Dál by se taky možná daly použít přiměřené neodymové magnety do výše zmíněné styčné plochy. Včera jsem tím vylepšil kabinu jak jsem psal. Zatím jsem s tím neletěl a nejsem elektrotechnik, jen se domnívám, že magnety by na řízení vliv mít neměly (resp. neměly by snad ovlivnit příjem signálu) - doufám.
28.1.2008 13:35 Deva
Zdravim .. som zo SR a mam Wild Hawka......... prave pracujem na kridelkach .....Ale mam ovela vacsi problem. Chcel by som vediet ci ti kridla drzia dobre. pretoze na mojom WH nedrzia dako extra super, nechcem aby sa mi pocas letu rozdelili. Mozes mi pls. poradit ako to mam vyriesit??? dik.

PS. a nemas daku malu smerovku ja mam na wh ovela vacsiu...
dik.
26.1.2008 22:24 cesilko
Stříďák mi zbyl i s ložem z jiného modelu (o něm jindy) vlastní konstrukce. Zástavba proběhla do úplně nový stavebnice a tak stačilo udělat drážku pro lože a maličko ořezat výstupky jinak držící 400 motor. Ani jsem to moc nelepil. Zatím nemá chlazení, ale nehřeje se. Chlazení kokpitu je myšleno tak, jak je patrné z obrázků - vstup je jasný a výstup je opravdu na obou bocích. Vzduch prochází přes všechny důležité komponenty - Baterky a régl. Je to dováženo asi 20g olova vespodu v čumáku. Šachta-olovo-vlepení kousku EPP. Další úpravou bude vybavení kabiny neodymovými magnety, protože jsem už ulámal zámečky. ES už má taky několik ran a sundávání ze stromu. Vždy stačilo vyměnit baterky a letět.
26.1.2008 18:06 Cibulka_J
Chlape, vypadá to výborně... Jak jsi tam upevnil ten střídák? A to chlazení - vzuch odvádíš bokem? Líbí se mi to, mám Wild Hawka (jediný, čím se můžu pochubit - je 5ti kanálovej, udělaný má flaperony) a chystám se ho podobně upravit... A jak jsi na tom s vyvážením? Motor je teda lehkej, jasně, ale stačí to Li-Po v čumáku vyvážit? Dobrá inspirace, díky...

Honza
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek