No tak jsem se po dlouhém rozmýšlení a létání s elektromodely a poté s modely žhavícími rozhodl z několika důvodů dát dohromady letadlo větší a s pohonem na motor benzinový. To je prý teprve to správné letadlo když motor zní a smrdí benzin. Nicméně příznivci elektropohonu by asi nesouhlasili a měli by svůj díl pravdy.
Zvolil jsem teď už vím že ne moc štastně polomaketu klterá se mi hrozně vždy líbila a to válečného bitevníka a těžkého stíhače Hawker Typhoon. No stíhač je to opravdu těžký protože díky koncepci a doporučenému místu těžiště jsem do stávajícího modelu musel nastrčit více než 1 kg olova. Váha letadla se v tu chvíli vyšplhala na úctyhodných 8.000 gramů a plošné zatížení tím pádem na hrozných 144 g/ dm2. To nemůže létat napadlo mne ale kolegové kterým jsem to volal a brečel do telefonu mne ujistili že může a že jen budu muset létat trochu rychleji a pod plynem než jsem byl zvyklý. Letadlo má za sebou pojezdové zkoušky a motor maká opravdu dobře. Dnes nebo zítra asi seberu odvahu a pošlu ho do vzduchu. Tak mi držte palce. potom ho teprve dodesignuju a domaketuju. ( Když to přežije. Tak Hawker už letěl a první let proběhl vcelku bez problémů. Je třeba jen dovážit letadlo cca 200 gr na čumák.
tiež som ho mal , ale na elektriku. Mne to lietalo nezáludne a bol som s nim spokojný. Trošku adrenalínu som mal při zálete, ale po dovážení to bol doslova "baránok". Nech sa vám darí.
paráda, držim palce, typhoon, tajfun... moje oblibeny. mam pocit, že u vělkejch měřítek to je standardní problém, jak dostat těžiště vpřed, hold v realu ty motory byly pekne tezky. Johny
To jste mi sem nemel davat, Tajfun je moje srdcovka, zrovna nedavno jsem si koupil monografii "jen tak pro pripad ze by se mi nejaky dostal do ruky" a ted zjistim ze ho nekdo vyrabi a jeste v te spravne velikosti, ach jo :O)))
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz