BELLANCA DECATHLON 40-II.
Parametry
Výrobce: Phoenix
Rozpětí: 1680 mm
Délka: 1230 mm
Váha: 3080 g
Plocha křídla: 41.3 dm2
Vrtule: Master 12x5 (12x6)
Motor: ASP S52-8,5 ccm
Elektronika: OPTIMA 7
Serva: Hx 5010 - 5ks
Baterie: 4 čl. enellop - napájení serv
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Zdravím ....
Tak Bellanca No.I. prošla reinkarnací a je z ní BELLANCA No.II, křídla opravena, trup koupen nový (první crash-ový čeká ne opravu) doladěno pár drobností a již zalítnuta - cca 8 letů ... nádhera, pohodový let, pár obratů již má taky za sebou ...
Jelikož se fotogalerie nevlezla na BELLANCA No.I. (zde je její oprava), tak jsem založil nový model - v podstatě je to tak .... za ty fotky z letovek to stojí (poděkování panu fotografovi).
Na uvedených obrázcích to ještě není, ale již je komplet osazená včetně haubny, kužele atd. - budou-li další pěkné fotky tak pak je obměním.
EDIT 5.9.2011 : na poslední fotočce je konečný - současný stav .... dnes již má za sebou úspěšných 22 letů (i přistání) ... i když mi dvakráte zdechl motor, tak krásně doplachtí na runway .... samo, že k tomu měla i patříčnou výšku ... :-)))
V současné době již lítám na plných výchylkách a má za sebou základní akrobaci.
Prozatím maximální spokojenost .....
EDIT: 25.9.2011: po třetím letíku hned po startu jak jsem nabral výšku jsem chtěl ubrat na plynu a ejhle ... plyn nereagoval ... takže jsem při západu slunce 17 minut kroužil pod plným plynem na obloze a čekal až dojde palivo ... nejprve jsem myslel, že se mi uvolnilo táhlo - červík, ale po přistání je asi v čudu servo - spíše převody ..... zítra to rozdělám a mrknu na něj (EDIT - převody i když plastové tak jsou dobré, ale elektronika je KO) .... každopádně to byl adrenalinový zážitek po západu slunce ... Ještě že tak pěkně plachtí a dosednutí na runway bez motoru mám již nacvičeno .. :-)))
P.S. Prozatím maximální spokojenost s modelem .....
EDIT 5.11.2011 - tak BELLANCA má bez větší úhony cca 80 letíků a přistání, stále maximální spokojenost, její tři kila a ASP 8,5 zvládá v pohodě i v silnějším větru, což dříve pro mě byla již doba bez lítání .... takže ať fouká nebo nefouká ...tak se lítá ... :-))
EDIT 19.6.2012 - BELLANCA má za sebou cca 130 letů (i přistání), prodělal menší facelift - no spíše opravu "odřenin" :-)) .... doporučuji jako první éro na spalovák ... pohodové, ale dá se s ním i "zadivočit" .... Pro přistání jsem si nastavil křidélka jako klapky a přistává skoro k nohám rychlostí chůze ....
Komentáře