Koupeno na inzerat, sestaveny , ale nikdy neletel. Velice kvalitne vybaven. Dodal jsem jen vlastni prijimac a liPol.
Uz se teším na zalétání, snad bude o víkendu bezvetří.
Zalet se vubec nepovedl. Udelal jsem obrovskou chybu, a ted bude hodne prace.
Tak uz nam lita, PRISTE az od nekoho zas neco koupim, tak si poradne overim jestli je vyvazeny a ne jen ledabyle na dvou prstech.
Dnes , zalet cislo 2 a bez uhony.
Děkuji všem za rady.
Skutečně byl blbe vyvážený dovážoval jsem skoro 130 g , fakt sila.
Startoval jsem ze země a s vrtuli 11x7 , to bylo to pravé, dostatecny tah.
Ero nemá rádo pomalou jízdu , skutečně jde hnedka po křídle, vyzkoušeno ve velké výšce, a díky tomu jsem při přistání nic nerozbil,
Ale zřejmě to pán zapoměl dovážit,nebo to nějak podcenil. Asi si na to taky netroufal. Cena je to asi dobrá,ale teď je to asi jedno co? Taky si většinou pořizuju samodárky...:):)...Jinak to nejde...Tak jeden dlouhý večer u opravy a jde se to zkusit znovu ne?
No ona to byla celkem nahoda - hledal jsem neco na blade mcp a na vanoce jsem ci chtel udelat samodarek od parkzone neco v tyhle velikosti. pan za to chtel 3000,- byl novy, plne osazeny, a pridal mi k tomu i origo trilistou vrtuli a kuzel. To se nedalo odmitnout.
To věřím,že to byla prda...Ten zvuk člověku straší v uších pěkně dlouho. Pak dej vědět,kolik chybělo dovážit v čumáku. Tohle se naštěstí opravuje celkem dobře. Ale já bych šel radši do toho nového mustanga od PZ. Má jiný profil a je hodnější...Vlastní zkušenosti. Teda ne od PZ.
Poulicekf: Z podvozku to nejelo proto, ze jsem mel obavy , ze se netrefim na asfalt. A pristani do te travy by ho urvalo. Ale pecka to byla poradna. A je to prvni ero co jsem takhle rozflakl Ty predtim mely dycky male bebi co spravila troska sekudaku. Jo holt tedko toho bude vic. Rozhodne me to neodradi, a az ho zkrotim tak mu koupim novy trup a dam do stavu pred rozbitim.
Dolnoploch a navíc se vzepětím zásadně hlavou dolů. Teď už je pozdě machrovat. Tak snad se to povede. Tohle éro nikdy nebude vyklouzávat do trávy bez motoru. Na to nemáš švih...:):)..To je blbost. Má to kilo váhy a to potřebuje na začátku tah a rychlost. Jak už to trochu nabere,tak to poletí pěkně. Prostě správně vyvážit,dát rychlejší vrtuli (9x7,9x6) a při startu dát plnej plyn. Házet mírně dovrchu,ale opravdu mírně. Jak to budeš mít pevně pod kontrolou,tak si můžeš zpomalit na plynu. Při startu to nedělej. Proč to vlastně nejede z podvozku? Hromada úkonů při startu odpadá.
No,měl sis ho napřed zkusit zaklouzat do trávy,to je výhoda malých polišů.První start malá rychlost.Druhej málo plynu,málo hozený,těžiště vzadu nebo jsi za to moc zatáhl a jak se vzepjal,tak jsi ztuhnul a přestal řídit.Poté,co ztratil rychlost ho reakční moment motoru stočill do leva a šel do země,aniž by ses na něco zmohl.Přesně takhle jsem kdysi rozmlátil La od Alferyho.
JJ. Polepime, dam na rady, a hlavne jsem ho vyvazoval kabinou nahou. Skody nastesti jen na lepidlo a dily za par kacek. Holt muj prvni dolnoplosnik a klasicka chyba zacatecnika. Aspon jsem se zase neco noveho naucil a dozvedel. Smutne je na ton to, ze vsude kolem pole a ja trefim cestu !!!!
Tohle není o ztrátě rychlosti,ale o totálně špatně vyváženém éru. Při startu ztráta rychlosti? Start je skoro na plný plyn a jak se rozjede,tak si uberu ne? Tohle se vyvažuje k první čtvrtině křídla od náběžky a co je hodně důležité,tak vzhůru nohama,tedy kabinou dolů. Jinak není šance to dobře vyvážit. Na tom videu je to éro brutálně z váhy a né ztráta rychlosti. Očividně se nedalo skoro řídit a vzpínalo se jak kobyla. Prostě mimo těžiště. Tohle jsou zbytečné pády...:(:(...
Tak jsem zhlídnul video a je to přesně ono-jakmile Mezek v zatáčce ztratí rychlost,je problém na světě!
Ale hlavu vzhůru,kdo nepadá,ten nelítá!
Letu ZDAR!