Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1975

Modelář od:2010

Bydliště:Krmelín

Letiště:LMK Paskov - let. Vratimov

Web:http://www.rc-chachari.cz

ICQ:335579381

Pred dvaceti lety plastikove modelarstvi, RC az ted po prestavce. A je se co ucit.

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Me Bf-109G

Parametry

Výrobce: Parkzone
Kategorie: Polomaketa
Materiál: EPP, EPS, Depron
Rozpětí: 1105 mm
Délka: 1000 mm
Váha: 1129 g
Vrtule: APC 10x5 2-listy
Motor: X-motor XM3536CA 350W
Elektronika: AR6100 , reg Dualsky ESC XC4018BA
Serva: 4x HS-81
Baterie: 11.1V 3S 2200mAh Lithium Polymer

Hodnocení

6.8
z 10 | 15 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Krasavec


Koupeno na inzerat, sestaveny , ale nikdy neletel. Velice kvalitne vybaven. Dodal jsem jen vlastni prijimac a liPol.

Uz se teším na zalétání, snad bude o víkendu bezvetří.


Zalet se vubec nepovedl. Udelal jsem obrovskou chybu, a ted bude hodne prace.
Tak uz nam lita, PRISTE az od nekoho zas neco koupim, tak si poradne overim jestli je vyvazeny a ne jen ledabyle na dvou prstech.

Komentáře

13.11.2011 19:26 poulicekf
Tak to posílám gratulaci....Hlavně,že se to povedlo. Příště to půjde napoprvé....
12.11.2011 17:53 Zdenekhr
Já byl u toho, opravdu to dobře lítá. Jinak bezva polétání (až na můj stroj)a studené odpoledne.
11.11.2011 00:21 biovirus
Dnes , zalet cislo 2 a bez uhony.
Děkuji všem za rady.
Skutečně byl blbe vyvážený dovážoval jsem skoro 130 g , fakt sila.
Startoval jsem ze země a s vrtuli 11x7 , to bylo to pravé, dostatecny tah.
Ero nemá rádo pomalou jízdu , skutečně jde hnedka po křídle, vyzkoušeno ve velké výšce, a díky tomu jsem při přistání nic nerozbil,
11.11.2011 00:08 Zdenekhr
10.11.2011 23:38 Zdenekhr
V sobotu můžu kolem 14 hodiny. Heli vemu taky. Kam půjdem?
10.11.2011 23:27 biovirus
Hotovo, jen dovazit to udelam zitra, koupil jsem si i stolici na vyvazovani. Jo a vemu v sobotu 450 helinu, na ni sem delal dneska.
10.11.2011 23:19 Zdenekhr
Tak jak jsi na tom? Kdy jdem létat??
7.11.2011 16:08 biovirus
Mame polepeno, ted upravit prepazku, koupit lozisko do motoru. Poradne vyvazit. A v sobotu znova.
Barvit ho nebudu, stejne s nim zas placnu :-)))))
6.11.2011 22:55 Trnavak
Ja som ťa varoval, že tam máš o 50 g ľahší motor, zle vyvážené.
6.11.2011 21:46 poulicekf
Ale zřejmě to pán zapoměl dovážit,nebo to nějak podcenil. Asi si na to taky netroufal. Cena je to asi dobrá,ale teď je to asi jedno co? Taky si většinou pořizuju samodárky...:):)...Jinak to nejde...Tak jeden dlouhý večer u opravy a jde se to zkusit znovu ne?
6.11.2011 21:39 biovirus
No ona to byla celkem nahoda - hledal jsem neco na blade mcp a na vanoce jsem ci chtel udelat samodarek od parkzone neco v tyhle velikosti. pan za to chtel 3000,- byl novy, plne osazeny, a pridal mi k tomu i origo trilistou vrtuli a kuzel. To se nedalo odmitnout.
6.11.2011 21:29 poulicekf
To věřím,že to byla prda...Ten zvuk člověku straší v uších pěkně dlouho. Pak dej vědět,kolik chybělo dovážit v čumáku. Tohle se naštěstí opravuje celkem dobře. Ale já bych šel radši do toho nového mustanga od PZ. Má jiný profil a je hodnější...Vlastní zkušenosti. Teda ne od PZ.
6.11.2011 21:04 biovirus
Poulicekf: Z podvozku to nejelo proto, ze jsem mel obavy , ze se netrefim na asfalt. A pristani do te travy by ho urvalo. Ale pecka to byla poradna. A je to prvni ero co jsem takhle rozflakl Ty predtim mely dycky male bebi co spravila troska sekudaku. Jo holt tedko toho bude vic. Rozhodne me to neodradi, a az ho zkrotim tak mu koupim novy trup a dam do stavu pred rozbitim.
6.11.2011 20:53 poulicekf
Dolnoploch a navíc se vzepětím zásadně hlavou dolů. Teď už je pozdě machrovat. Tak snad se to povede. Tohle éro nikdy nebude vyklouzávat do trávy bez motoru. Na to nemáš švih...:):)..To je blbost. Má to kilo váhy a to potřebuje na začátku tah a rychlost. Jak už to trochu nabere,tak to poletí pěkně. Prostě správně vyvážit,dát rychlejší vrtuli (9x7,9x6) a při startu dát plnej plyn. Házet mírně dovrchu,ale opravdu mírně. Jak to budeš mít pevně pod kontrolou,tak si můžeš zpomalit na plynu. Při startu to nedělej. Proč to vlastně nejede z podvozku? Hromada úkonů při startu odpadá.
6.11.2011 17:33 Juris
No,měl sis ho napřed zkusit zaklouzat do trávy,to je výhoda malých polišů.První start malá rychlost.Druhej málo plynu,málo hozený,těžiště vzadu nebo jsi za to moc zatáhl a jak se vzepjal,tak jsi ztuhnul a přestal řídit.Poté,co ztratil rychlost ho reakční moment motoru stočill do leva a šel do země,aniž by ses na něco zmohl.Přesně takhle jsem kdysi rozmlátil La od Alferyho.


6.11.2011 17:03 biovirus
JJ. Polepime, dam na rady, a hlavne jsem ho vyvazoval kabinou nahou. Skody nastesti jen na lepidlo a dily za par kacek. Holt muj prvni dolnoplosnik a klasicka chyba zacatecnika. Aspon jsem se zase neco noveho naucil a dozvedel. Smutne je na ton to, ze vsude kolem pole a ja trefim cestu !!!!
6.11.2011 16:39 poulicekf
A teď se dívám,že jsi tam měl 3D akro vrtuli. Na stíhačku dost na nic. Kdybys tomu dal 9x7,tak uděláš líp. Tak malé stoupání to éro nerozjede...
6.11.2011 16:33 poulicekf
Tohle není o ztrátě rychlosti,ale o totálně špatně vyváženém éru. Při startu ztráta rychlosti? Start je skoro na plný plyn a jak se rozjede,tak si uberu ne? Tohle se vyvažuje k první čtvrtině křídla od náběžky a co je hodně důležité,tak vzhůru nohama,tedy kabinou dolů. Jinak není šance to dobře vyvážit. Na tom videu je to éro brutálně z váhy a né ztráta rychlosti. Očividně se nedalo skoro řídit a vzpínalo se jak kobyla. Prostě mimo těžiště. Tohle jsou zbytečné pády...:(:(...
6.11.2011 16:23 Razgec
Tak jsem zhlídnul video a je to přesně ono-jakmile Mezek v zatáčce ztratí rychlost,je problém na světě!
Ale hlavu vzhůru,kdo nepadá,ten nelítá!
Letu ZDAR!
6.11.2011 11:03 Zdenekhr
Super den, škoda Mezka. Video: http://www.youtube.com/watch?v=UkCI70OYuxM&feature=mfu_in_order&list=UL
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek