Větroň V2 PM Zelená sršeň
Parametry
Výrobce: Darováno-já
Rozpětí: 2600 mm
Délka: 1200 mm
Váha: 1700 g
Vrtule: 10/7
Motor: 2836
Elektronika: futaba př
Serva: už nevím, ale standart
Baterie: 3S 2200mah čína
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Tento větroň sem dávám z nostalgie, bylo to první letadlo s nímž jsem letos v červenci vzlétl ( a vůbec poprvé, nepočítám lli jeden skoro let asi v 15 letech) a byla to chyba, dnes vím, že takový konstrukční větroň nepatří do ruk nikomu, kdo ještě neletěl, ale někde jsem zaslech, že ano, tak jsem podlehl a taky byl první po ruce. Už není, tedy je, ale ne letuschopný, je opraven, ale už nemá snahu letět, asi jsem někde nedal už dohromady geometrii, První let, pád do lesa, opraveno, druhý let, pád do pole Video zde: http://www.stream.cz/uservideo/603138-vetron-zelena-srsen Zabodnut v poli cca 15 cm a pak i přes opravu už letu neschopen. Dal jsem ho sem abych měl svou galerii kompletní. :) Škoda ho. Budiž mu dílna lehká.
Měl jsem něco nalétáno na simulátoru, ale na takového větroně to nestačí, tedy mě nestačilo. Na epp akrobata ano. Příští rok, ale s větroněm vzlétnu, mám ještě jednoho menšího k rekonstrukci nachystaného ::)))
Komentáře
Pokud jsi pri oprave pohnul s geometrii tak by to nemelo byt nic neresitelneno, treba je jen spatne uhel serizeni nebo tak - treba na nej za rok kouknes mnohem zkusenejsim okem a chybu najdes. Ja uz ted taky vim, proc jsem jako maly nektere modely nemohl prinutit k letu. Treba jeste poleti :o) Jinak presne jak pises, RE vetron sice krasne leti sam a je hodny, ale to neznamena ze je vhodny jako prvni ero, kdyz mu do toho clovek hrabe neodborne tak to uletne nebo skonci v zemi raz dva, navic clovek musi myslet napred, protoze ero na vsechno reaguje se zpozdenim a svou vlastni rychlosti, je nutne pocitat s vetrem atd... drzim moc palce s dalsim vetronem!
To celestyn : No, ze simulítoru určitě ne, teda podle mě. O větroních to chce určitě něco vědět. Hlavně to, že nemá křidélka a tedy možnost řízení je celkem omezená, že člověk nemá podlehnout snaze ten model neustále řídit, že má nabrat výšku, že otočí li se po větru nabee neskutečnou rychlost a letí pryč a pak se člověk bojí vývrtky ve snaze ho otočit zpět (mimochodem další chyba byl celkem vítr), že let je třeba vlastně jen korigovat atd atd. něco už vím, zbytek se snad naučím. Můj další větroň co je připraven k rekonstrukci, už má křidélka a klapky, tak to bude snad jednodušší, ale stejně s ním pak zkusím létat bez křidélek jak to půjde. ::))
To je zajimavy postreh. Cekal bych, ze na takovy usaty model bude zkusenost ze simulatoru stacit.
Pripájam sa k Radovy,moja reč..možno aj môj model,veterán čaká podobný osud ale ved aj o tom to je. Pekný slogan v poznámke.Veľa zdaru..Miro.
Veľmi dobre viem, čo to je lietať v špecifických podmienkach. Držím Ti preto palce a nech máš mnoho radosti z tohoto krásneho koníčka.
Ahoj.
Rado.
Co dodat. Štír od Haškovce. Taky jsem ho měl, ale už je to víc než třicet let, to to letí!