Messerschmitt Bf 109 F
Parametry
Výrobce: Karel Mojžíš
Rozpětí: 960 mm
Délka: 850 mm
Váha: 750 g
Vrtule: GWS 9x5 3list
Motor: TowerPro Brushless Outrunner 2409-12T
Elektronika: Futaba R617FS
Serva: 3x HXT 900
Baterie: 3S-2200 mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Tohoto krasneho Messerschmitta jsem ziskal od Karla Mojžíše z jeho MISTROVSKE dilny,pro me,cloveka ktery jen lita s modely,je tohle opravdu dokonala maketa a obdivuju ze nekdo (Karel) ma ten talent delat tak krasne modely...jeste jednou diky Karle
Ero je v kamuflazi Jagdgeschwader 54 Grunherz pilota Hanse Ekkeharda Boba,byl jsem upozornen na to ze pri pristani ho mam drzet stale pod plynem,rad pada po kridle,tak mam z toho docela hruzu a porad zvazuju,jestli nema radsi kraslit obyvak :-)) ale myslim ze pri prvnim bezvetri ho pujdu zalitnout...
po zaletu se rad podelim o letove vlastnosti...
Komentáře
Tohle je ale moc pekny kousek!!!
Ero lita paradne,to je na videu dobre videt,takze spis jde o moje ruce jak se s tim poperou :-)
Ahoj...tak se také vložím do debaty....o výhodách protivětříku pro start i přistání není pochyb,já měl jen namysli,že za letu není dobré model zpomalovat na minimálky,má to malé rozpětí a plošné zatížení....snese i bezvětří i vítr,nebál bych se toho...viz video :
http://www.youtube.com/watch?v=YoYGemo_9DI&feature=player_embedded
Tak tedy letu zdar !!!
Model nádhera.Hoši,větřík pomáhá,zkracuje start a přistání.Bezvětří na zálet na nic.Pokud někam padá,zkus dát na druhý křídlo olůvko.
Je to paráda.
Jinak souhlasím s kolegou neworem,zalétavat je nejlépe za opravdu mírného protivětru-startovat i přistávat.
Letu ZDAR!
Nádhera, co dodat. Opravdu krásná práce, jen bych měl strach o ten 3-list.
Model je krásny! Zalietavať radšej za mierneho protivetra ako bezvetria, pri štarte aj pristávaní to pomáha. Akurát ísť na voľnú plochu bez turbulencií ...