Krásná práce.
Skutečne docházelo k venturoho jevu vlyvem překrývajících se křídel. A nepřidala tomu ani ostrá náběžná hrana, kde se při snaze vybrat tento letový režim při větším přitažení odtrhly proudnice na předním křídle a blecha ška k zemy jak šutr. U dalších verzí Mignet prodloužil trup, křídla posunuldál od sebe aby se vájemně nepřekrývala ovkádání křídel(u HM-14) přepákoval i na zadní NP tak že šli vzájemě proti sobě a použil profil s kukatou náběžkou. Pak už byla blecha bezpečná.
Ve francii dodnes létá bezpečně nespočet nebeských belech různých variant.
Ja si NB postavyl taky 1000mm s originálním ovládánim a chová se stejně jankovitě jak popisuješ ty i když jsem volil verzi, která by tyto neduhy mít neměla.
Postupně na ní laboruji s těžištěm, potlačením motoru, úhlech sežřízení, ale pokaždém letu jde na dlouho do hangaru než se vzpamatuju a odhodlám jí znovu provětrat. Nerad rozbíjím :O)