Mustang P 51
Parametry
Výrobce: Phoenix model
Rozpětí: 1420 mm
Délka: 1230 mm
Váha: 3000 g
Vrtule: Master 12x6
Motor: ASP 52 8.5ccm 2T
Elektronika: Hitec Optima 7
Serva: 5x HS 422 + podvozkové
Baterie: 4 čl. Eneloop
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Koupil jsem si tuto krásnou stavebnici modelu Mustang P 51. Po rozbalení jsem musel některé části modelu přežehlit a dovypnout potah. Všechny díly pěkně pasují k sobě, křídlo se zdá také v pořádku a má mírné maketové vzepětí. V současné době mám letadlo slepené vše na svém místě funkční, vyvážené a čeká na zálet. Na zálet se již těším, jen mám trochu obavu z toho, že je model konstrukčně připraven na uložení motoru hlavou dolů. Pokud se povede, doplním časem videa a fotky ze záletu letadla.
Komentáře
Včera proběhnul zálet. Nejdříve se letadlu nechtělo vubec nahoru ( málem to odnesl kamraman ) pak se mě letadlo pořád tak divně kolíbalo za strany na stranu a vzpínal se čumák. Tak nějak vrámci možností se mě povedlo přistát (ukázkové to teda rozhodně není). Shodli jsme se na tom, že bude chtít posunout těžiště ještě maličko dopředu a vyosit motor trochu víc dolu. Ostatně video je tady
http://vimeo.com/41624051
Nitrovaným palivem tomu neublížíš, ale pamatuj, že nenahradí pořádně poštelovaný motor. Jinak ti to zdechne i s nitrem. Ty barvy jsou opačně, holt někde soudruzi udělali chybu, ale letové vlastnosti to neovlivní. No a je už tradicí, že hmotnost u čínských stavebnic je třeba brát s rezervou. Kolega ho měl a lítalo to pěkně.
Nejhorší smrt je z vyplašení.Ještě kvůli dosažení polohy těžiště bych z toho vyrval toho kosmonauta,kterej patří možná do ruské rakety,ale určitě ne do Musteca.
Ty písmena mne taky překvapili,ale dal jsem je tam. Mnohem víc mne zaráží, že v návodu je letová hmotnost 2800g , když jsem ho včera vážil tak má 3100g bez paliva. Holt mají asi v číně trochu jinou váhu a díky váze to bude mít podle mne dost velkou přistávací rychlost :-)). Ještě špekuluju , že sním budu létat na nitrované palivo, přece jen se Mustangoj nebude chtít moc plachtit při chcípnutém motoru s touto váhou a malou plochou křídel.
Ty písmena mne taky překvapili,ale dal jsem je tam. Mnohem víc mne zaráží, že v návodu je letová hmotnost 2800g , když jsem ho včera vážil tak má 3100g bez paliva. Holt mají asi v číně trochu jinou váhu a díky váze to bude mít podle mne dost velkou přistávací rychlost :-)). Ještě špekuluju , že sním budu létat na nitrované palivo, přece jen se Mustangoj nebude chtít moc plachtit při chcípnutém motoru s touto váhou a malou plochou křídel.
Taky si myslim ze je to obracene, viz http://img.wp.scn.ru/camms/ar/165/pics/3_83.png
Ja ho mam v jinem zbarveni a taky je blbe, jednak jsem zadne takove ero jake mam nedohledal a jednak ma jako skoro vsechna cinska era spatne pismena na pravem boku - mam chut to vsechno strhat a udelat podle sebe, ale az po zaletu radsi :o)
Model je moc pěknej akorát se mi zdá že výrobce otočil barvy stříbrná by měla být vespod a khaki na vrch křídel až to zalítneš napiš jak to lítá vypadá fakt dobře.
Děkuji za rady. Tady je každá rada drahá :-) .
Děkuji za rady. Tady je každá rada drahá :-) .
Mám ve Spitovi taky motor hlavou dolů a bez problémů.Trošku hůř se zachlastává na studenej start,ale dá se to přežít.A aby se motor dobře chladil,musíš do haubny pod vrtulí udělat díru,ne dírku a hlavně musíš udělat za motorem výstup chladícího vzduchu a bude to v poho.
To bude zase svátek pro náš klub. Už se těším!
Děkuji a také přeji bezproblémový zálet.
Ja mam od Phoenixu toho trosku vetsiho a taky jeste neletel. Motor mam ale radsi do boku, tak ti drzim palce at slape dobre a dobre se chladi. Drzim palce pri zaletu, taky me to brzo ceka :o)