Model původně lítal s podvozkem dle plánu a s většími koly. Dostat jej ze země bylo nereálné, proto jsem zhotovil podvozek s menším předsunutím. ( na fotkách). Motor byl původně poloviční - PJS 550. Po hození z ruky to i lítalo ,skoro jako historik.
Měl jsem však jeden volný motor z rozmláceného Mustanga. Tož si říkám zkusím ... no a mám historickou stíhačku. Teto pohon ( adekvátní motoru 3,5ccm) z Majora udělal model do každého počasí ,tak tam již zůstal.
Ad hmotmost: pokud model někdo postaví dle plánku a osadí malým spalováčkem ( motůrek hmotní 80-90g) s váhou nebude problém. Můj Major je vědomě postaven ze zesíleným nosníkem křídla a osazen 425g vybavením ( pohon +RC), což je celkem znát . Mě to však vyhovuje -má vyšší pronikavost .
Nějaký zbytečný gram přidala i barva trupu . Bohužel ve snaze o perfektní vzhled je pod barvou i plnič ... ukázalo se to být špatné řešení. Narostla hmotnost a na hranách lišt se v barvě objevují mikropraskliny. Prostě měkký vlies není vhodný podklad pro tvrdší barvy v silnější vrstvě.
PS. na Diblíka nebo Kubíčka možná časem taky dojde ,ale ted nejsou lidi.... musím dokončit West WInd, rozchodit Čejku , Pluto. Lunák , Seagul a Ero II.
veka1