Nazdar strejdo.
Má pocit, že se vloudila nejaká chybička, ne? To s tím chceš létat ve smyslu hodinových ručiček? Nebo z jakého důvodu jsi přehodil motor a nádrž na opačnou stranu trupu ,obrátil T- čko a vývod lanek jsi přemístil na pravé křídlo, vzhledem k původní konstrukci??
Nebo ty fotky jsou "optická iluze" ? Jenže nápisy jsou správně, tak mi to jako převrácené fotky nepřipadá.
Když okud se jedná o nostalgii, pak výběr modelu chápu a chválím provedení (první model ... vzpomínky) .
Pokud se jedná o výběr letadla s kterým chceš v současnosti poletovat považuji to za krok stranou. Ne že by to neletělo, ale.... to je však na delší debatu. Skus např.Skype ( vekamodel) pokecáme . . .
Pozn.koukám že máš historickou nádrž, jen by bylo dobré ovzdušňovací trubku ( spodní) seříznout šikmo proti směru letu, nebo nastavit šikmo seříznutou hadičkou. Plnící ( horní) pak po naplnění uzavřít kouskem bužírky zaslepné nýtem ,nebo uříznutým dříkem šroubu M3 s hlavičkou. Hadičky použi neoprénové,... silikonová od detonačního paliva velice rychle nabobtná a můžeš ji vyhodit( stačí jedno lítání) . Přívod paliva , tak jak máš bude dělat problémy s dodávkou paliva ( bubliny) takže hadičku zkrátit a napřímit.
veka1