Elektrovetron
Parametry
Výrobce: ja
Rozpětí: 3800 mm
Délka: 1800 mm
Váha: 4000 g
Plocha křídla: 80 dm2
Vrtule: Aeronaut 15x8
Motor: Turnigy 4250
Elektronika: ESC Turnigy 60A, RX Turnigy
Serva: Corona
Baterie: 4s 3000mAh, 4,8V NiMH
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Kridlo ma smrekovy nosnik, jadro kridla je z polystyrenu a potiahnute balzou, nasledne papierom. Model ma kridelka a vztlakove klapky, ktore sluzia aj ako brzdy. Spojka kridla je z ocelovej tyce. Trup je z laminatu, moj prvy vyrobok z laminatu vobec, cize ma niejake nedostatky ale na let to nema ziaden vplyv. Chvost v tvare V je podobnej konstrukcie ako kridla, neobsahuje ziaden nosnik.
17.5.2013 bol zalet. Mal som obavy z hmotnosti a plosneho zatazenia, no starty su z ruky bez rozbiehania, hodit z miesta na plny plyn, startuje pekne. Letove vlastnosti ma prekvapili aj napriek vyssej hmotnosti, hlavne klzavost, je to ine ako tie mensie modely. Este vylepsit pristatia a myslim ze to pojde dobre.
Teraz uz viem kde co vylepsit a hlavne na akom mieste znizit hmotnost, ale to az keby som robil dalsi model, teraz si polietat s tymto a ucit sa riadit.
Komentáře
Vdaka.
Motor, regulator, akumulator vsetko klape, po pristati vzdy hned kontrolujem teploty, vsetko v norme, bal som sa tej hmotnosti, no stupe pod uhlom nejakych 20 stupnov, viem ze to nie je vela ale motor toci nejakych 20 sekund a som v takej vyske, ktora mi staci na plachtenie a pomale sklesanie. Ani rychlost letu nie je vysoka, co som neocakaval. Ten druhy model, ktory mam v galerii je ovela rychlejsi, aj na pristatie.
Profil som pouzil SD7037 po celom rozpati, na konci geometricky skruteny o 2 stupne. Hlbka pri koreni je 265mm.
Tak to je paráda. Za 5. Mám dotaz - jaký jsi použil profil a jaká je hloubka křídla u kořene?
Krásna práce, za 5,ten motor s tou vrtulí funguje to vše v pořadku i s tou vahou 4 kila?