Parametry
Výrobce: SIG+já
Rozpětí: 1200 mm
Délka: 1050 mm
Váha: 510 g
Plocha křídla: 31 dm2
Vrtule: 8x4
Motor: Lipolice 2205/32T 1800 kv
Elektronika: DX-6,AR 400,Turnigy regl
Serva: čína
Baterie: Lipo 1000 mAh White Line
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Toto je opět nový kousek z dílny kolegy Slávy,který byl avizován při představení Antoinetty.Po špatných zkušenostech ze záletu Antoinetty s originálním halovým křídlem se hned postavilo pevné křídlo na venkovní létání.Z původního se použily pouze náběžné a odtokové hrany a koncové oblouky.Místo překližkových výztuh,které jsou v drážkách náběžek a odtokovek v místě zasunutí do trupu se použil uhlíkový pásek.Byl zmenšen úhel náběhu.
Stavba ze stavebnice jinak probíhala vcelku v pohodě.První motor,který se nainstaloval byl značky Aeolian,výrobce uváděl výkon 160 W,což mělo být 2x více než Lipolice v Antoinettě.A tak jsme se těšili,jak bude Deprdus mazat,ale opak byl skutečností.Sotva odstartoval a proti vánku stál na místě,místy couval.Tak se namontoval motor Lipolice,se kterým má éro dostatek výkonu i ve větru a už je to o něčem jiným.
Teď se s ním létá na půl plynu,realistické ploužení,na plný se umí pěkně rozhulákat.
Jakmile bude video,dodáme odkaz.
Dalším kouskem historické letky bude pravděpodobně Fokker E lll,plán je už na stole
http://www.youtube.com/watch?v=e-zNVeSUalw&feature=c4-overview&list=UU0Krz-w7EA-0qfjbA-M4bCw