Parametry
Výrobce: CMP Airplane a já
Rozpětí: 1620 mm
Délka: 1200 mm
Váha: 2200 g
Plocha křídla: 36 dm2
Vrtule: 13x8 APC elektro
Motor: EMP 4250 800ot/V
Elektronika: Hitec, regulátor Leadershobby 60A SBEC 3A
Serva: 2x26gr VOP a SOP a 2x17g křidélka vše HK
Baterie: Turnigy 4x3300mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Jednoho krásného únorového dne jsme se sešli u nás na letišti v Suché a já si přivezl svého pár měsíců starého Fairchilda PT 19 od CMP Airplane o kterém jsem psal článek v RC Revue 1/2013. Co následovalo se někdy stalo už asi každému modeláři, v paměti rádia zůstal jiný model, se kterým jsem létal předtím a na neštěstí bylo zaděláno. Křidélka byla proti Fairchildu nastavená obráceně a tak hned po startu model skončil pod plným plynem na zádech na betonové stojánce pod lavičkou. Na první pohled to vypadalo, že model skončí, jak se u nás v Suché občas stává, co hoří v ohništi, co nehoří ve velké popelnici pod přístřeškem. Ale nakonec jsem trosky modelu přivezl domů a schoval na půdu. Někdy v létě jsem model vzal do dílny a po prohlídce zjistil, že to snad půjde opravit. Modely od CMP jsou lepeny nějakým nazelenalým lepidlem, které nemá velkou pevnost, což se ukázalo při nehodě jako výhoda, na několika místech lepidlo povolilo a konstrukce se rozložila jako puzzle. Na internetu jsem vybral neokoukanou brazilskou kamufláž a tak ta standardní modrožlutá, z nažehlovací fólie mohla komplet dolů. Trup potřeboval pár nových přepážek, někde chybělo trochu balzového potahu, laminátový kryt motoru vypadal KO, ale nakonec jsem opravil i ten. Křídla měla na několika místech poškozenou náběžku a taky kousky balzového potahu. Při opravě jsem zpevnil uchycení podvozku, který přesto, že všechny předcházející přistání byla povedená, byl úplně vyvyklaný. Potah je dvojitý, na místech kde není pevný balzový potah, je vlies přes který je přilepený a přilakovaný na celý model středně tlustý modelspan. Nátěr je namíchaný z matného Eternalu, nápisy a imatrikulace vytištěné na laserovce na běžný kancelářský papír, přilepeno herkulesem. Vrchní lak je matný ve spreji. Model měl obnovenou premiéru 11.11.2013 a letěl hned napoprvé jako jeho předchůdce, naprosto pohodově. Jak prohlásil Pavel Nisser při záletu, levný motor z bývalého eshopu Leadershobby ve spojení s nevyváženou vrtulí APC je lepší než zvukový modul :-). Hned jak budou nějaké letové fotky nebo video, přidám.
a tady je - omlouvám se za kvalitu, nahráno na fotoaparát
http://www.youtube.com/watch?v=5XBIQucm5Oc&feature=youtu.be