Tiger Trainer 40 OBL
Parametry
Výrobce: Thunder Tiger
Rozpětí: 1550 mm
Délka: 1250 mm
Váha: 2060 g
Plocha křídla: 43 dm2
Vrtule: APC 11x5,5E
Motor: Ripper OBL 36/11-40A / ACE RC BLC-40
Elektronika: Turnigy T9x OpenTx
Serva: 3x ACE RC S1903
Baterie: Turnigy LiPo 3S 20C 5000mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Tak tímhle se vracím po 35 letech "do dílny". Stavebnice takřka hotová. Jen uvolněná pohonná NiMh baterie nadělala cestou přes půl světa trochu nepořádek v trupu. To ale napravilo trochu lepidla a výztuh z balzy. Jinak stačí slepit poloviny křídla, osadit SOP a VOP, aziatky i panty vlepili. Tak fest, že to pěkně praskalo, abych to rozhýbal a serva přestala v krajích vrčet. Výrobce píše hmotnost 2400-2500, ale bez zbytečností a s 5000 lipolkou vychází mnohem lehčí. Navíc dokonale vyšlo i těžiště. Už čekám jen na indikátor aku z HK a jinak je hotovo a čeká na zálet. Jen chci ještě raději vyzkoušet simulátor, přece jen jsem končil naposledy s jednokanálem Modela, a křídlo z balzy se hůř spravuje. Takže čekám ještě na interface kabel k vysílači.
Výrobce asi vtipkuje. Po měření motoru jsem zjistil, že s 3S Lipol a vrtulí 11x5,5 APC-E je proud slabých 25A (max. je 40A), otáčky 9100 a statický tah 1,25Kg. Z toho všeho vyplývá, že motor má otáčky naprázdno odpovídající nějakým 900 - 930 (dle výrobce 1180kV). Tak jsem zkusil nasadit APC-E 12/6, proud stoupl na 33A, tah 1,7kg. Jenže vrtule je 20mm nad zemí, takže to nejde. Tak jsem nasadil 11x8, za 31A a 1,5kg a tak to asi zalétám.
Píšu to pro ty, co by si éro pořídili. Výrobce (i kalkulátor vrtulí) tvrdí, že přiložená vrtule 11x5,5 spálí na 3S Lipolky motor. Tak buďto mám motor jakýsi paskvil s nízkými otáčkami, nebo v popisu klamou. Označení OBL 36/11-40A je na motoru originál.
Létá naprosto skvěle, klidně, doporučuji začátečníkům.
Komentáře