Sbach 342 Airline
Parametry
Výrobce: Airline
Rozpětí: 1254 mm
Délka: 1081 mm
Váha: 2200 g
Plocha křídla: 34 dm2
Vrtule: 11x6 - 11x7
Motor: PH FS 61AR 4-TAKT (10ccm)
Elektronika: RX MINIMA 6E 2.4GHz
Serva: HS-325HB (4x), motor HS-81 (1x)
Baterie: Ni-Mh 4,8/2000 Eneloop
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Minulý rok jsem si pořídil model od známé firmy Airlines. Jedná se o malý model velikosti .46 -.56, tedy pro spalovací motor 7.5ccm - 9ccm. Model je dodáván i s kitem pro konverzi elektro. Svými rozměry se hodí pro malé prostory a také je s ním snadná manipulace, resp. snadný převoz na letiště. Tato velikost mě oslovila, ale rozhodl jsem se osadit jej 4-taktním motorem v nejlevnější kategorii a to je motor PH FS 61AR 4-TAKT (10ccm). Svými rozměry motor na přiložené lože padnul, jako když tam měl být. Jeho hmotnost je malá a proto je potřeba dovážit v ocase pár gramů abychom dosáhly na předepsané těžiště. Před prvním záletem klasická nervozita, jako s každým novým modelem, ale zde snad ani nebyl důvod. Model sedí ve vzduchu jako přibitý. Motor stačí na pohodové létání i základních akrobat.figur. Pro 3D by to chtělo trochu výkonu navíc (stačil by motor 8.5ccm 2-takt). S vrtulí 11x7 na 4-taktu je rychlos ideální (žádný rychlík) a motor dává trvalý a spolehlivý výkon, nehledě na akustický projev. Tomuto modelu nelze nic vytknout. Doporučuji všem, komu nevadí mastné ruce od oleje a zvládnul nějaké motorové éro se všemi kormidly.
Komentáře
Ahoj, mam rovnaky model a chcel by som sa opytat ci mi mozes napisat ako daleko mas tazisko od nabeznej hrany kridla. Ja som ho vyvazil podla manualu, ale je to vpredu dost lahke...vopred Dakujem.
RE:Wolf - Thanks for pointing. Fun, fun. Others at the meeting Face to face. Wolf, living in the Czech Republic and you speak English?
Jo, jo PH je dobrá volba, ale Saito je Saito. Dávám za 5. :-) ahoj.