E-Maxx
Parametry
Výrobce: Traxxas
Váha: 5500 g
Motor: S. Neu 1512/2.5D/F 2050kv
Elektronika: Futaba 3PM 3Ch 2.4GHz FASST, R603FF, MGM
Serva: Hitec HS-5985MG na řízení
Baterie: Nosram 4000 mA, GP 3700 mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Už od samého začátku mu neříkám "E-maxx", ale "Šílený E-maxx". Protože ikdyž to bylo moje první autíčko na elektriku a viděl jsem už nějakýho monstra v akci, tak tohle mi úplně vyrazilo dech. Brutalní síla a rychlost. Neuvěřitelné jízdní a hlavně průjezdní vlastnosti. Od samého začátku jsem ho nešetřil a jen jsem jezdil, skákal, opravoval a časem víc opravoval než jezdil. :-D
Tuning - popstupem časui:
- kardany jsou už ocelové (konečně)
- ocelové náhony zadních kol
- náhradní díly, které praskají, nahrazovány RPM dílama
- hrazdička proti převrácení
- ložiska v servo saveru
- a jiné, už si ani nepamatuju
2. 1. 2009
Dneska jsem se zkusil projet s E-Maxxem po ledě, abych pravdu řekl, nedá se vůbec uřídit, ale byla aspoň zábava.
25. 4. 2009
Po dlouhé dobe jsem udělal velkou úpravu mého E-Maxxe. Koupil jsem si celé šasí a řekl bych, že se snad už nedá nic víc na něm vytunit. :-)
Já vím, že dá, už asi jen ten stříďáááák!
A málem bych zapomněl, změnou podvozku se mi změnilo měřítko z 1:10 na 1:8.
22. 5. 2009
Tak jsem dneska namontoval stříďáček S. Neu s reglem MGM Compro 16018 a provedl testovací jízdu.
První dojem je asi takový, že to není auto, ale vznášedlo. E-Maxx se rozjede, kola se šíleně nafouknou a nedá se to vůbec uřídit!!! :-D
Zasloužil si taky novou vysílačku: Futaba 3PM 3Ch 2.4GHz FASST s prijímačem R603FF.
25. 5. 2009
Výměna pastorku na motoru z 18-ti zubů na 16 zubů. Regulátor se strašně přehříval.
Komentáře
Na 2 x 7-mi článek 45km/h.