Moje druhe auto, oproti FireDragonu nebe a dudy. Vetsi, vyssi podvozek, robustnejsi a bytelnejsi. Nahon ciste na zadni kola mi nevadi, clovek si s tim uzije vic srandy. Jediny tunning je pridani osvetleni, svetla zpatecky a zvukove signalizace zpatecky.
Predni svetla 5x bila LED 10.000mCd 3,2V, zadni svetla 2x ruda 3.000mCd 1,85V + zpatecka 2x bila 10.000mCd 3,2V. Napajeni zajistuje SBEC regulatoru 5,5V 3A. Kazda dioda ma svuj vlastni odpor, proud do kazde LED je 14mA (20mA je maximum, bezpecna hodnota je lepsi nizsi a i z duvodu trvanlivosti).
Svetla zpatecky spina regulator, ktery ma spinany vyvod pro predni a zadni osvetleni podle smeru jizdy. Predni svetla a zadni pozicky jsou napajeny zkrze prijimac, takze se rozsviti hned po zapnuti.
Pipak je 6V typ s odberem 10mA a prerusovanym tonem 2,8kHz (78dB/30cm). Napajen z vystupu regulatoru pro couvaci svetla.
Tohle auto rozhodne muzu doporucit.
Video z nocni jizdy
http://www.youtube.com/watch?v=Y7l4G637gWs
EDIT. dovyrobeny retezy na jeden nahradni par zadnich kol. Pozink retizek s oky 5x13mm, celkem 72ks clanku na jedno origo Slash kolo. Zakoupil sem 3m a spotreboval 175cm. Pri cene 21Kc/bm super naklady.
Video z jizdy se retezy -
http://www.youtube.com/watch?v=SKIOq8iFz9w
A maly pokec k vyrobe retezu -
http://www.youtube.com/watch?v=AtdI--8oLAc
EDIT. vymena motoru TP540ST-11,5T 3350kV (2-pol) za Medusu MR 36-50 V2 3300kV 3F (4-pol). Misto 15z pastorku osazen 18z. Motor ma z rozbehu takovou silu ze protoci treci spojku (povolenou na 1 otacku) jako nic. Zbyva jenom vyzkouset za jizdy.
EDIT. Trocha udaju z mereni pri jizde na asfaltove rovince (klickovani prokladane jizdou 100m tam a zpet na plny vykon) -
Rozjezd - proud 31,83A, napeti 7,56V, prikon 240,6W
Plna rychlost - proud 9,02A, napeti 7,89V, prikon 71,2W
Dosazena rychlost - dle GPS 40,8km/h, dle pitotovy trubice 40km/h
Maximalni otacky motoru - 24.958 ot/min -> prevody 18/86, celkovy prevod 13:1
Ujeta vzdalenost - 5,7km
Cas jizdy - 24minut
Spotreba - 1949mAh -> z toho vychazi prumerna spotreba cca 340mAh/km
Nejvyssi teplota motoru - 23°C (teplota okolniho vzduchu byla 10°C)
EDIT. jeste jedno video ze zimniho dovadeni -
http://www.youtube.com/watch?v=9aGI7_j2l00
EDIT. Jeste jsem vyzkousel osazeni 3S LiPol misto 2S. Dosazena rychlost 64,7km/h dle GPS. Rozjezdova spicka 32,5A, maximalni otacky 35.400 o/min, prikon pri maximalni rychlosti 152W a proud 13,5A - motor byl opet jenom takovy vlazny.