A200
Parametry
Výrobce: Scorpio
Rozpětí: 2000 mm
Délka: 1210 mm
Váha: 950 g
Vrtule: sklopná
Motor: střídavý 2835BL 1050KV
Elektronika: Hitec Flash 5X, regl hobbyking
Serva: Scorpio
Baterie: LiPol 3s 1800mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Rychlostavebnice větroně z elaporu. Je potřeba jen spojit křídla uhlíkovou trobkou, přišroubovat výškovku, připojit táhla a konektory...a hurá do výšin. Velmi pěkně zpracované éro, jensnad několik poznámek: já měl trup zkroucený..tzn. výškovka byla vůči křídlům nakloněna- pomohla domluva kroucením rukama na opačnou stranu- je potřeba zkontrolovat před dalšími lety ( paměťový efekt ). Hrany křídel měly po vypěnění ve formě hrany- ožezáno žiletkou a zabroušeno ( náběžná hrana ). Původní regulátor jsem ihned vyměnil za jiný 30 ampérový ( původní měl nepěknou vlastnost- pokud jste nešáhli na plyn cca. 3 min- odpojio se napájení motoru a nešel spustit, až po opětovném zapojení baterie ) Dále je vhodné kabely od motoru k regulátoru uvnitř trupu zajistit skelnou páskou, jinak hrozí jejich zachycení a prodření otáčejícím se motorem. Také jsem pojistil vidličky připojení pák navlečením bužírky. Letový projev prostě paráda....zalétnuto tuto neděli- pouze jeden start- naprostá spokojenost. Jen ta přeprava a balení...dvoumetrový model je přece jen malinko větší než vše co jsem dosud provozoval, ale ten majestátný pohled když je ve vzduchu to vyváží.
Komentáře
Díky moc Mawericku, já měl ještě původní verzi stavebnici- v novějších je již regl bez vypínání. Jinak máš pravdu: Sky Climber a A200 -to jedno jest. Ten původní regl dám do nějakého houboletu, nebo samokřídla. Tak časová prodleva v běhu motoru jaksi nehrozí...Také přeji pohodové lety a kolik startů tolik přistání.
Veľký rozdiel medzi SkyClimber od NineEagles a A200 asi nebude. Teda určite. Počnúc divným správaním origo regulátora na jednej strane až po letový prejav na druhej. Myslel som, že už regulátory poriešili, ale zjavne nie. Pri SC stačilo dať plný plyn a následne stiahnuť na nulu a motor sa znovu rozbehol. Údajne to bolo preto, aby niekto nezabudol po pristátí odpojiť batériu - mne sa to ale nezdá... Lieta to ale naozaj super, určite aj vďaka tým dvom metrom rozpätia. Ako píšeš vo vzduchu je to majestátny pohodový letúň. Prajem veľa letových hodín a málo bolestí krčnej chrbtice...