Jasně,že ví,co dělá.Když pominu výrobky jeho firmy-UL kluzáky a motorový kluzáky,první válečná polomaketa,kterou postavil je FW-190,je prodaná myslím do Čech.Hmotnost prázdnýho éra se záchranným systémem,bez paliva-295 Kg.Max. vzletová-465 Kg.Pádová rychlost,zřejmě vzhledem k maketovýmu profilu by v přistávací konfiguraci,tj klapky a podvozky dole,měla být 70 km/h.V cestovní konfiguraci 75 km/h.Vzhledem k centráži je váha pilota spočítaná na 65-110 kg.Sedačka je maketová,pilot se může pomocí páky na start zvednout a pak spustit dolů.Spotřeba motoru,který už líce ve FW-190 je 9 L/h.
A pro Petra:bude v tom lítat sám stavitel,kterej je v našem okolí považován za průkopníka RC pilonových závodů a laminátovacích technologií.Spit bude 2/3 zmenšenina předlohy a bude UL :-)