Špindíra
Parametry
Výrobce: RC klub SIG-N.A.L.Třebíč (v patentu M. Miletína)
Délka: 380 mm
Váha: 400 g
Motor: AC Turnigy CF2805 2840 Kv
Elektronika: regl 18A, RC souprava Eclipse s modelem 2.4 GHz
Serva: obyčené 9g, kovové převody by se neztratily
Baterie: lipol 2s 2200 mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Tento model je opravdu skvělá hračka do každého ročního období. Jeho řízení je vynikající zážitek a nabízí stále nové výzvy, protože práce s plynem a kormidlem je opravdu velmi jemná.
Model skvěle brázdí jak vodní hladinu, tak sněhové pláně a ledové plochy. Poradí si také snadno s PVC, mokrou trávou a přežije i asfalt (ačkoliv ten už vede k potřebení laminátu).
V naší konfiguraci je až přemotorovaný a má opravdu slušnou akceleraci.
Speciální doménou špindíry je drift, a to nejen na ledu,ale zejména sněhu a dokonce i na vodě! Vyžaduje to ovšem už značné zkušenosti, pokud chceme drift opravdu řízený.
Elektronika je v modelu zatěsněna a kryt je přilepen elektrikářskou páskou, věřte nebo ne, převrácený model je schopný se na vodě dostat zpět i vrtulí pod vodou.
A na závěr pár zajímavostí:
Model zvládá v zimě dost solidní skoky, ale kámen úrazu při dopadu je samozřejmě pylon a vrtule. V současnosti bádáme nad konstrukcí laminátové krytu, kryt z drátů se neosvědčil.
Největší zábavu nám však zatím poskytl tzv water trial, při kterém se snažím probojovat co nejdál proti proudu potoka. Varování: Vysoce návykové.
PS: hodnota váhy je odhad, do budoucna doplním.
Komentáře
Taky jsem si pořídil trup a jdu do stejné výbavy: Jen dotaz na doby jízdy s tou 2200mAh a taky, které uspořádání motoru se osvědčilo - tažné či tlačné?