Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1978

Bydliště:Praha 3

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

e-Hawk 1500

Parametry

Výrobce: Thunder Tiger
Jak postaveno: Ze stavebnice
Kategorie: Větroň
Materiál: Balza + potah
Rozpětí: 1500 mm
Délka: 925 mm
Váha: 655 g
Plocha křídla: 22 dm2
Vrtule: 10x6
Motor: Turnigy XP 2830 1050kV
Elektronika: Turnigy Plush 30A, Turnigy BEC 5A, FrSky DR6
Serva: 6x HKSCM9-6
Baterie: Pecka Power 3S 1600

Hodnocení

9
z 10 | 3 hlasy – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Po dostavbe Birda me jeste nejak svrbely ruce a tak mi padla do oka stavebnice tohoto sviznejsiho vetrone s motylkovym ocasem. Dily stavebnice jsou vypalene laserem, ale presnost je misty ciste cinska, tak clovek musi trochu improvizovat, asi bych ji nedoporucil uplnemu zacatecnikovi. Plan neodpovida meritku, je potreba si stahnout upraveny, ale ani ten uplne presne nesedel. Nelibilo se mi puvodni prepakovani kridelek na jedno servo, takze jsem trochu pohledal na internetu a kridlo predelal na ctyri serva (asi stacily i tri, ale chtel jsem to mit symetricke :)) Motorova prepazka je vyztuzena zvenku i uvnitr 1mm preklizkou a 30min epoxidem. Srouby kridla jsem radeji pouzil nylonove. Predni spojku kridla jsem udelal z 4/3mm Al trubicky a 3mm ocel kulatiny, ktera po stranach jeste 3 cm presahuje do karbon nosniku, ten jsem prodlouzil o dve zebra. Folie je Oracover oranzova fluo, trup a drobne dily jsou striknute zakladem a cernou metalizou. Ero lita jako strela :) vychylky mam proti doporuceni o dost mensi a i tak hbite reaguje na kazdy povel. Jen teziste podle vykresu na 53mm je priliz tezke na cumak, momentalne jsem na cca 58-60mm a to vypada o dost lepe. Zatim to vypada na prijemne svizny (a skladny) vetron na takove to kazdodenni litani :)

Komentáře

Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek