Zdravim, moje zkusenost je takova, ze kormidlo je potreba prave na pomale popojizdeni takze laborovat s tim ze se pri jizde na skoro plny plyn zabori do vody nema cenu.. Pri startu by se melo ero nechat at se samo stoci proti vetru, takze tam je kormidlo vlastne kontraproduktivni. Pri popojizdeni s plovaky, hlavne na snehu, pouzivam na smerovce dvoji vychylky,. Kormidlo neni podle me az tak uplne potreba, pokud ma smerovka dostatecnou plochu a vychylky. Za bezvetri se da ridit jen smerovkou a za vetru se s hydroplanem (na vode, na snehu je to samozrejme neco jineho) jezdi tak trochu jako s plachetnici - ero se samo stoci proti vetru a clovek jede bud kolmo proti vetru, nebo s pomoci smerovky sikmo proti vetru a nebo se necha unaset po smeru vetru. Takze popojizdeni po vetru vlastne spociva v tom domanevrovat na misto ze ktereho fouka vitr tam, kam chci dojet a nechat se tam dofoukat. Nejsem podotykam zadny zkuseny hydroplanista, mam jen Catalinu a Minimag s plovaky, tak to prosim ber jenom jako zakladni pos...