TORO
Parametry
Rozpětí: 2980 mm
Délka: 1230 mm
Váha: 1800 g
Plocha křídla: 60 dm2
Vrtule: 11x6
Motor: RAY 3656/09
Elektronika: Futaba 2,4, regl Hobby King 40 A
Serva: GWS
Baterie: 2200 mAh 35 C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Větroň kategorie RCVS dříve V2. Konstrukce Jiří Holub a Jan Svoboda. Postaveno podle plánku který jsem dostal od kolegy z letiště s laminátovým polotovarem trupu. Profil E 387 Chtěl jsem se k modelařině vrátit po letech lítání s UL. Větroň jsem modifikoval hned při stavbě pro elektromotor abych (z lenosti) nemusel běhat pro gumicuk. Hmotnost modelu vyšla i s elektro vybavením cca dle plánku a těžiště díky motoru a bateriím sedělo přesně. S použitým motorem model stoupá na plný výkon prakticky kolmo hore. V kluzu dokonalé. Je citlivý na termiku a opadání je minimální i na velkém náklonu při ostřejším točení. Co byla chyba tak jsem neudělal oproti originálu brzdící štíty a tak mi málem hned jako nový uletěl v silné termice. Ale ze silného stoupání se dá vyklesat na zádech. Je schopen točit uzonkou i slabou termiku na minimální rychlosti a malém opadání. Při přeskoku do dalšího stoupáku se ochotně rozjíždí bez výrazněšího zvýšení klesání.
Komentáře