Piper Grasshopper 1830mm
Parametry
Výrobce: CMP
Rozpětí: 1830 mm
Délka: 1170 mm
Váha: 2400 g
Plocha křídla: 48 dm2
Vrtule: APC 14x7 zkrácená na 13x7
Motor: Turnigy C 3548/7900kV
Elektronika: regl Aolian 60A SBEC
Serva: 4x 9gr v křídlech a 2x 25gr pro VOP a SOP
Baterie: Turnigy 20C 4x3000mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
V loni se mi povedlo odstartovat model Piper Grasshopper od CMP v americké kamufláži s vybitou baterií, tvrdé přistání do trávy vypadalo na první pohled neškodně, ale čumák modelu s baterií a motorem se přesně za čelním sklem naprosto čistě oddělil a dopadem byla tenká plastová kapota motoru zničená. To byla pro mě výzva model přestavět. Původní potahová fólie šla krásně strhnout a tam po půlhodince práce přede mnou ležela na stole úplně čistá kostra modelu, radost pohledět! Předek modelu šel velmi dobře a čistě zpět přilepit, slabé místo jsem zpevnil smrkovými lištami a všechny odlehčovací otvory ( vyrobené zbytečně, stejně je potřeba model vpředu dovažovat ) vylepil překližkou vyrobenou z dýhy šen-šen. Pipera jsem potáhl svojí oblíbenou kombinací Vliesu a tenkého Modelspanu a opatřil francouzkou kamufláží. Barvy jsem namíchal ze zákládních barev od Eternalu a model nabarvil mohérovým válečkem - krásná, rychlá a čistá práce!! Nový kryt motoru jsem laminoval na pozitivním kopytu z fasádního polysterenu, udělal jsem ho trochu delší než byl původní, model je tak maketovější a navíc posunutím motoru a baterie dopředu nebylo nyní potřeba vpředu dovažovat. K modelu je i maketový interiér, který jsem zatím do modelu neinstaloval, je potřeba v modelu udělat pro kokpit uchycení. Letové vlastnosti jsou naprosto pohodové, jako u původního modelu, velký čelní odpor modelu nedovoluje moc rychlý let, po stažení plynu Piper prostě plachtí ….
Komentáře