Filip 400-E T-Tail
Parametry
Výrobce: křídla AZERO, zbytek z polotovarů
Rozpětí: 1520 mm
Délka: 845 mm
Váha: 750 g
Plocha křídla: 22 dm2
Vrtule: Sklopka Aeronaut 10x6"
Motor: COBRA 2217/20 + Turnigy PLUSH 18A
Elektronika: Graupner MC-22S + Twin 8 + vario
Serva: 2x Vigor VS-12M, 2x BMS-306
Baterie: Turnigy Nanotech / Graphene 3s 1300 mAh
Hodnocení
Tento model zatím nikdo nehodnotil...
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Dříve než opravím / seženu trup na motýlkovou, svahovou verzi modelu (viz moje modely), sehnal jsem na bazaru elektrotrup odpovídající křídlům z Filipa 400.
Dodělal jsem VOP a řízenou SOP.
9.8.2015 proběhl zálet. Osadil jsem vyhraným motorem SCM-3223-KV 1550 s vrtulí Graupner 7x4" a 3s baterkami. Ač jsem se výkonově obával, pohon je plně dostačující a model stoupá pod úhlem 60°. Hotlinerem bych ho nenazval, ale svižným elektroletem ano.
Model je rychlejší a obratnější (těžiště jen cca 3% před NB), takže se musí víc řídit. To není příliš vhodné ve větších výškách při lovení termiky, ale naopak při zemi se s ním dá pěkně vydovádět.
30.8.2015 Do systému jsem zapojil telemetrické čidlo na měření proudu. Na zemi na plný plyn je odběr motoru až 24A, za letu 21A. To je moc jak na motor, tak i na regulátor. Proto koupím vrtulové listy 6x3" a vyzkouším.
15.10.2017 Motor odešel. Doma ležel nevyužitý motor COBRA 2217/20. S vrtulí Aeronaut 9x4 bere na zemi 10A a stoupe dostatečně. Listy jsem ale ještě vyměnil za 10x6, protože 13A je stále pod limity motoru i regulátoru a uvidíme, jak poletí příště.
Komentáře