Velox revolution II.
Parametry
Výrobce: OM + já
Rozpětí: 2200 mm
Délka: 2050 mm
Váha: 6740 g
Plocha křídla: 84 dm2
Vrtule: Bambula 22x10
Motor: EME 55
Elektronika: Max Bec II, Kill swith, Optima 9,
Serva: Savox SC0251 MG-5x + HX5010-1x motor
Baterie: 4čl. Eneloope-motor, 2x Zippy 2200mAh-napájení
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Koncem léta 2014 jsem objednal od p. Nesnídala VELOXA v rozpětí 2,2m v rozprachu, v půlce října byl nachystán na vyzvednuti.
Chvíli jsem ho nechal "uležet" doma a začátkem listopadu 2014 jsem se do něj pustil - jednoduchá a rychlá stavba - konstrukce - to je promyšleno.
V půlce září 2015 proběhl zálet. Letové vlastnosti úžasné a minimální rychlosti pro přistání rychlostí chůze. Jeho menší bráška je perfektní, ale tenhle je 2x perfektní ....
K 14.11.2015 - dokončen poslední design - popisy na křídlech a nasazena hotová haubna - k dnešnímu dni cca 35 startů, při dnešním větru kolem 10m/s stojí proti větru na 2 zoubcích plynu na místě :-)))
Letové vlastnosti 3D luxusní, přistání rychlostí chůze na tři body :-)) na trávě zastaví na dvou metrech..... co více si přát ??? - dobrá volba !!!!
Více info a hlavně fotek ze stavby na:
http://lovcikrtku.rajce.idnes.cz/VELOX_Revolution_II._ve_2%2C2m_od_OM/
Komentáře
Ještě koukám, že když se přihlásím přes FB tak nejsou vidět modely tak odkaz:
http://www.rcalbum.cz/model/8898-velox-revolution-ii.html
:-)
Paráda, mám stejného veloxe s motorem EME60 a muflerem JMB. Těžiště i tak mi vychází dost vzadu tak mám baterky jako ty nad muflerem. Nevím proč ale asi Nesdídalové počítali s kouřením a pak by asi baterky šly dát na původní šíny do trupu. Mám taky asi 35 startů a lítá suprově, jen ty ruce se musí učit abych to éro využil na nějaký to 3D čko :-) Obrázek mám zde v galerii.
U všech Orionů se hmotnosti bát nemusíš a hmotnost tvého modelu to jen potvrzuje (6740g) ...a cca o 250g více by jsi ani nezaznamenal. Možná by mu to i prospělo...(vlastní zkušenost s Yakem od Orionů)
Máš pravdu, že výkonu je asi dostatek, ale zvuk a přechody (hlavně ve středních otáčkách) jsou jinde a výkonu není nikdy dost ;)
Samozř. je to tvoje éro... tak at to létá :)
Díky...
No nejprve byl plánovaný muffler, ale vzhledem k hlídání váhy (a pak i k penězům) jsem nechal nakonec hrnek. Výkonu to má až - až ... takže tady nedostatek nehrozí. V podstatě jen ten zvuk.... dnes proti vánku (cca 2-3m/s) na 1-2 zoubky plynu nechtěl sednout a furt letěl rychlostí chůze ... no přistávat na volnoběh - a sedne sám ... 50 startů - no maximální spokojenost :-)) kdo ho má, musí potvrdit...
Hezkej..., jen jsi mu měl dát pořádný výfuk a né tam nechat tu chrchlu