F4U Corsair XL
Parametry
Výrobce: LM-Model
Rozpětí: 1100 mm
Váha: 951 g
Vrtule: 11x5,5
Motor: Turnigy 3542 - 1000kv
Elektronika: regulátor 40A
Serva: levná 9g serva (kovové ozubení)
Baterie: 3S 2800, chce to 3S 3300-3500mAH
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Mé šesté a doposud poslední éro. Druhá válečná stíhačka....nemohl jsem se nabažit rychlosti a maketový vzhled LM modelu + křídla do W to mě nenechalo v klidu. Zálet po stavbě jako žádné jiné éro - super - těžiště přesně dle návodu a rovný krásný let. Návod obdobně slabší jako u ŠAD modelu, ale i já začátečník jsem to dal, tak asi OK. Výřezy přesné. Moje chybička se vloudila s vrtulí (velikost), chlazením a motorem, takže při druhém letu RaY motor umřel (smrděl..fuj)...
Měření nemám (dokoupím), tak jsem to blbě tipnul...(jo a dírek na chlazení to chtělo víc a ne tam nacpat kužel....Dost pláče, éro má jiný silný motor, chlazení dořešeno a létá nádherně. Nejde mi (zatím) o kamufláž jde mi o létání a to zatím splňuje toto letadlo dokonale. Plachtí jak větroň....opravdu letadlo (opět bubliny z EPP) předčí očekávání - tzn. max. spokojenost.
PS:
No jinak mám ta letadla vždy těžší než uvádí výrobce, ale to asi nebudu jediný. Něco barveno Hetcolorem, něco laminováno a lehce lakováno...:-).
Na baterii 3S 2800mA cca 6 min. letu chce to lehce silnější baterii (3500mAh). Zatím cca. 12 letů v poho a bez havárií oprav.
Komentáře
Na házení po opravě se mi vždy klepou kolena, polystyrénová P47 by mohla vyprávět. Taky jsem trénoval na simulátoru a spíše než s křidélky jsem se doučoval směrovku....dočetl jsem se nebát se větších letadel. Větší jsou čitelnější apod. a myslím, že je to pravda. Tomuto XL jsem udělal i ovladatelnou směrovku (z fotek asi není vidět), ale po tom co se mi zdálo, že éro občas hodí vlnku jsem jí zafixoval uhlíkovou pásnicí a odpojil drátek. Nyní v pohodě a zpětné zapojení je otázka minut. Třeba v létě ....
Ahoj, já mám menšího corsaira. Řízení je pro mne daleko těžší, nejsem zvyklý létat bez směrovky, navíc u dolnoplošníka je řízení daleko citlivější. Gratuluji k rychlým pokrokům, mně leží v garáži po opravě a nejsem psychicky připraven jej jít znovu hodit.,..
Ona nastesty tahle era letaji dobre i kdyz vazi skoro kilo - mam Mustanga od SAD a ten vazi dokonce pres kilo a presto leta vyborne :) A aspon je ten let maketovejsi