Limit - E
Parametry
Výrobce: konstrukce Pepík Bíbr
Rozpětí: 2650 mm
Délka: 1250 mm
Váha: 1050 g
Vrtule: 10x5
Motor: Turnigy-2836/100
Elektronika: 30A regl Turnigy Plush
Serva: 2x HS-81
Baterie: 3S LiPol-1300mAh 40C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Model jsem zakoupil od kamaráda. Původně to byla klasická soutěžní V2 na gumicuk. Ale po nějakém tom soutěžním lítání, to kamarád předělal na elektro. Já si to pořídil, jako dost dobrý termický model s retro tvary. Měl jsem ho na gumicuk před 25roky. Takže jsem si to jen upravil na svou výbavu a nyní čekám na zálet
Komentáře
TO Hoki: Větroň Limit byl patrně navrhován pro soutěžní kategorii RCV2. Tehdy se křídla stavěla s profilem E205 s rovnou spodní stranou, aby se dobře stavěla a měla větší plochu. Když jsem se před lety vrátil k modelařině, též jsem si koupil od brněnské firmy model Gvatro, který létal pěkně a model Mistrál. U něj se při přstání na trávu popraskal v centrolánu laminátový trup ošizený plný plnidla. Po zkušenostech jsem si navrhnul a postavil elektrovětroně s názvem Premiant. Dnes ho prodává firma aero-naut.de jako Premiant 2. Profil je E393 pro pomalejší let, ale dnes bych navrhnul křídlo užší o 3cm. Co říkáte tomu trupu?Ten se mi povedl. A nyní stavím tří a půl metrovku v křídle s nosníkem kevlarovým z rybářského prutu. To zatím vše. Je třeba se nebát experimentovat.
TO Janfi: Stavěl ho kamarád + dalších asi 150ks. No a je to super pochoďák do termiky a ani vítr 5-6ms mu nevadí. Absence křidélek taky neva. Není to na akrobatění či svah, i když rozumný vítr by i tam pobral. No, ale Pepík B. inovuje a dnešní Limiti už vypadaj trochu jináč a zatím jsem si na ně nezvykl ...
Model je pěkný, ale poněkud široká křídla. Já si koupím laminátový trup, pokud možno bez centroplánu, navrhnu si tvar křídla i profil. Co vlastně od větroně očekávám. Janfi.
Když se zváží ten kus olova z čumáku + přijímačové 4x AA, je to jen o pár desítek gramů lehčí než motor+regl+3S LiPolky. Takže váha sedí. Jsou pryč doby, kdy Limiti na gumicuk byli tak o půl kila těžší.
je ta váha opravdu s motorem a baterií ? Nevím, Nevím ale celková váha bez motoru má být 1100g. :-)
U Pepíka Bíbra z Podhořan, ale nevím zdali má čas na další stavbu ... Ale tato křídla jsou speciál, ty normálně nedělá.
Pekny model,klasicka V2,da se jeste nekde koupit?